Erhvervsjournalistikken og synlighedens herredømme

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelProduktiv journalistik : Virksomheder - medier - markeder
RedaktørerRoy Langer, Peter Kjær, Maja Horst
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagHandelshøjskolens Forlag
Publikationsdato2009
Sider125-138
ISBN (Trykt)9788752903326
StatusUdgivet - 2009
Udgivet eksterntJa

Citer dette

Kjær, P. (2009). Erhvervsjournalistikken og synlighedens herredømme. I R. Langer, P. Kjær, & M. Horst (red.), Produktiv journalistik: Virksomheder - medier - markeder (s. 125-138). København: Handelshøjskolens Forlag.
Kjær, Peter. / Erhvervsjournalistikken og synlighedens herredømme. Produktiv journalistik: Virksomheder - medier - markeder. red. / Roy Langer ; Peter Kjær ; Maja Horst. København : Handelshøjskolens Forlag, 2009. s. 125-138
@inbook{43ec3cde5b5d4b0c8bc759778a8fb001,
title = "Erhvervsjournalistikken og synlighedens herred{\o}mme",
author = "Peter Kj{\ae}r",
year = "2009",
language = "Dansk",
isbn = "9788752903326",
pages = "125--138",
editor = "Roy Langer and Peter Kj{\ae}r and Maja Horst",
booktitle = "Produktiv journalistik",
publisher = "Handelsh{\o}jskolens Forlag",

}

Kjær, P 2009, Erhvervsjournalistikken og synlighedens herredømme. i R Langer, P Kjær & M Horst (red), Produktiv journalistik: Virksomheder - medier - markeder. Handelshøjskolens Forlag, København, s. 125-138.

Erhvervsjournalistikken og synlighedens herredømme. / Kjær, Peter.

Produktiv journalistik: Virksomheder - medier - markeder. red. / Roy Langer; Peter Kjær; Maja Horst. København : Handelshøjskolens Forlag, 2009. s. 125-138.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Erhvervsjournalistikken og synlighedens herredømme

AU - Kjær, Peter

PY - 2009

Y1 - 2009

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788752903326

SP - 125

EP - 138

BT - Produktiv journalistik

A2 - Langer, Roy

A2 - Kjær, Peter

A2 - Horst, Maja

PB - Handelshøjskolens Forlag

CY - København

ER -

Kjær P. Erhvervsjournalistikken og synlighedens herredømme. I Langer R, Kjær P, Horst M, red., Produktiv journalistik: Virksomheder - medier - markeder. København: Handelshøjskolens Forlag. 2009. s. 125-138