Dubrovnik-metoden: et analytisk værktøj for undersøgelse og forståelse af læreprocesser

Birgitta Haga Gripsrud, Karsten Mellon

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelLæring eller ikke-læring?
RedaktørerKarsten Mellon
Udgivelses stedFrederikshavn
ForlagDafolo
Publikationsdato2017
Sider71-82
Kapitel4
StatusUdgivet - 2017
NavnUndervisning og læring
ISSN2246-3259

Citer dette

Gripsrud, B. H., & Mellon, K. (2017). Dubrovnik-metoden: et analytisk værktøj for undersøgelse og forståelse af læreprocesser. I K. Mellon (red.), Læring eller ikke-læring? (s. 71-82). Frederikshavn: Dafolo. Undervisning og læring
Gripsrud, Birgitta Haga ; Mellon, Karsten. / Dubrovnik-metoden : et analytisk værktøj for undersøgelse og forståelse af læreprocesser. Læring eller ikke-læring?. red. / Karsten Mellon. Frederikshavn : Dafolo, 2017. s. 71-82 (Undervisning og læring).
@inbook{e5c86747718c4538bedc039bafde81f8,
title = "Dubrovnik-metoden: et analytisk v{\ae}rkt{\o}j for unders{\o}gelse og forst{\aa}else af l{\ae}reprocesser",
author = "Gripsrud, {Birgitta Haga} and Karsten Mellon",
year = "2017",
language = "Dansk",
pages = "71--82",
editor = "Karsten Mellon",
booktitle = "L{\ae}ring eller ikke-l{\ae}ring?",
publisher = "Dafolo",

}

Gripsrud, BH & Mellon, K 2017, Dubrovnik-metoden: et analytisk værktøj for undersøgelse og forståelse af læreprocesser. i K Mellon (red.), Læring eller ikke-læring?. Dafolo, Frederikshavn, Undervisning og læring, s. 71-82.

Dubrovnik-metoden : et analytisk værktøj for undersøgelse og forståelse af læreprocesser. / Gripsrud, Birgitta Haga; Mellon, Karsten.

Læring eller ikke-læring?. red. / Karsten Mellon. Frederikshavn : Dafolo, 2017. s. 71-82.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Dubrovnik-metoden

T2 - et analytisk værktøj for undersøgelse og forståelse af læreprocesser

AU - Gripsrud, Birgitta Haga

AU - Mellon, Karsten

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 71

EP - 82

BT - Læring eller ikke-læring?

A2 - Mellon, Karsten

PB - Dafolo

CY - Frederikshavn

ER -

Gripsrud BH, Mellon K. Dubrovnik-metoden: et analytisk værktøj for undersøgelse og forståelse af læreprocesser. I Mellon K, red., Læring eller ikke-læring?. Frederikshavn: Dafolo. 2017. s. 71-82. (Undervisning og læring).