Projekter pr. år
Abstract
Piger klarer sig godt i den feminiserede skole, mens drengene taber. Det budskab har runget i medierne de seneste 10 år. Men det store kønsfokus skygger for vigtigere årsager til, at nogle klarer sig dårligere i uddannelsessystemet end andre, og rykker fokus fra en vigtigere debat om, hvorvidt mere uddannelse altid er mere af det gode?
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Information |
ISSN | 1602-2572 |
Status | Udgivet - 11 nov. 2014 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Drenges veje i uddannelsessystemet. Drenges fremtidsforestillinger, uddannelsesvalg og in- og eksklusion i ungdomsuddannelserne.
Jørgensen, C. H. (Projektleder), Nielsen, S. B. (Projektdeltager), Kampmann, J. (Projektdeltager), Mogensen, K. (Projektdeltager), Friche, N. (Projektdeltager), Steno, A. M. (Projektdeltager) & Thingstrup, S. H. (Projektdeltager)
01/03/2012 → 01/03/2015
Projekter: Projekt › Forskning
Fil