Diagnosis and Pedagogical work: Gaps and Relations between Individual Categorizations and Social Situations in Children’s Everyday Lives.

Bidragets oversatte titel: Diagnoser og Pædagogisk arbejde: Brud og forbindelser mellem individuelle kategoriseringer og sociale situationer i børns hverdagsliv

Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Bidragets oversatte titelDiagnoser og Pædagogisk arbejde: Brud og forbindelser mellem individuelle kategoriseringer og sociale situationer i børns hverdagsliv
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato2012
Antal sider14
StatusUdgivet - 2012
Begivenhed22nd European Early Childhood Education Research Association - Porto, Portugal
Varighed: 29 aug. 20121 sep. 2012
http://www.eecera2012.ipp.pt/

Konference

Konference22nd European Early Childhood Education Research Association
LandPortugal
ByPorto
Periode29/08/201201/09/2012
Internetadresse

Projekter

Diagnosetænkningens betydning for pædagogisk arbejde

Røn-Larsen, M.

01/08/201130/04/2012

Projekter: ProjektForskning

På Tværs af familiearbejde og inklusion i skolen

Højholt, C., Røn-Larsen, M., Morin, A., Kousholt, D. & Jensen, T.

01/01/200731/01/2010

Projekter: ProjektForskning

Citer dette