@book{660f637052be11dba4bc000ea68e967b,
title = "Det Digitale N{\ae}rv{\ae}r: Viden og design i nye medier",
abstract = "Computer-medieret kommunikation (CMC via intranet- og internet, allestedsn{\ae}rv{\ae}rende computing mm. ), er grundlaget for det informations- og videnssamfund, der begynder at tage form i disse {\aa}r. CMC er blevet kolossalt udbredt de seneste 10 15 {\aa}r og har forandret den m{\aa}de vi udsender og s{\o}ger information, kommunikerer med hinanden b{\aa}de privat og i organisationer, samarbejder, underviser og tilegner os viden. Denne bog g{\aa}r t{\ae}t p{\aa} tre udvalgte omr{\aa}der inden for den computer-medierede kommunikation: · Videndeling i formelle og uformelle organisationer, · Netbaseret samarbejde og l{\ae}ring, · Design af produkter til computermedieret kommunikation. Bogen best{\aa}r af tretten artikler skrevet specielt til denne udgivelse af danske og udenlandske forskere. De giver et billede af en r{\ae}kke aktuelle problemfelter og forskningsomr{\aa}der inden for CMC.",
keywords = "Computermedieret kommunikation, kommunikation, e-l{\ae}ring, nye medier, CMC, Computer-mediated Communication, communication, e-learning, new media",
author = "Simon Heilesen",
year = "2004",
language = "Dansk",
isbn = "87-7867-267-8",
publisher = "Roskilde Universitetsforlag",
}