TY - BOOK
T1 - Den meningsfulde virksomhed
T2 - Nye perspektiver på kommunikation og branding
AU - Sandstrøm, Lars
PY - 2021/11/9
Y1 - 2021/11/9
N2 - Den meningsfulde virksomhed er en bog om, hvordan du skaber meningsfulde relationer, organisationer, kulturer, ledere og kommunikatører. Bogen giver enkle værktøjer til at arbejde med meningsfuld kommunikation og branding, du får en masse praksis-eksempler fra virksomheder, organisationer og kommuner, og så bliver du præsenteret for bærende begreber og teorier inden for meningsskabelse, kommunikation og branding.
AB - Den meningsfulde virksomhed er en bog om, hvordan du skaber meningsfulde relationer, organisationer, kulturer, ledere og kommunikatører. Bogen giver enkle værktøjer til at arbejde med meningsfuld kommunikation og branding, du får en masse praksis-eksempler fra virksomheder, organisationer og kommuner, og så bliver du præsenteret for bærende begreber og teorier inden for meningsskabelse, kommunikation og branding.
M3 - Bog
SN - 978-87-5005933-2
BT - Den meningsfulde virksomhed
PB - Akademisk Forlag
CY - København
ER -