Den kreative kraft i innovationsledelse

Teori U's psykologi i praksis

Thea Mikkelsen, Mette Møller

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

    OriginalsprogDansk
    ForlagDansk Psykologisk Forlag
    Antal sider253
    ISBN (Trykt)9788777066320
    StatusUdgivet - 2010
    NavnErhvervspsykologi
    ISSN1602-9968

    Emneord

    • Innovation
    • Ledelse
    • Erhvervspsykologi
    • Teori U

    Citer dette

    Mikkelsen, T., & Møller, M. (2010). Den kreative kraft i innovationsledelse: Teori U's psykologi i praksis. Dansk Psykologisk Forlag. Erhvervspsykologi
    Mikkelsen, Thea ; Møller, Mette. / Den kreative kraft i innovationsledelse : Teori U's psykologi i praksis. Dansk Psykologisk Forlag, 2010. 253 s. (Erhvervspsykologi).
    @book{71855308bf304b438005bd6b0d61cdc5,
    title = "Den kreative kraft i innovationsledelse: Teori U's psykologi i praksis",
    keywords = "Innovation, Ledelse, Erhvervspsykologi, Teori U",
    author = "Thea Mikkelsen and Mette M{\o}ller",
    year = "2010",
    language = "Dansk",
    isbn = "9788777066320",
    publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",

    }

    Mikkelsen, T & Møller, M 2010, Den kreative kraft i innovationsledelse: Teori U's psykologi i praksis. Erhvervspsykologi, Dansk Psykologisk Forlag.

    Den kreative kraft i innovationsledelse : Teori U's psykologi i praksis. / Mikkelsen, Thea; Møller, Mette.

    Dansk Psykologisk Forlag, 2010. 253 s. (Erhvervspsykologi).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

    TY - BOOK

    T1 - Den kreative kraft i innovationsledelse

    T2 - Teori U's psykologi i praksis

    AU - Mikkelsen, Thea

    AU - Møller, Mette

    PY - 2010

    Y1 - 2010

    KW - Innovation

    KW - Ledelse

    KW - Erhvervspsykologi

    KW - Teori U

    M3 - Bog

    SN - 9788777066320

    BT - Den kreative kraft i innovationsledelse

    PB - Dansk Psykologisk Forlag

    ER -

    Mikkelsen T, Møller M. Den kreative kraft i innovationsledelse: Teori U's psykologi i praksis. Dansk Psykologisk Forlag, 2010. 253 s. (Erhvervspsykologi).