Deltagelse, vidensbaseret praksisudvikling og vidensskabelse gennem udviklings- og forskningsværksteder

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelDrenges og mænds inklusion på kønnede uddannelser : Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og -forskning i praksis
RedaktørerSteen Baagøe Nielsen, Signe Hvid Thingstrup, Marianne Brodersen, Henrik Hersom
Antal sider36
Udgivelses stedFrederiksberg
ForlagFrydenlund Academic
Publikationsdatomar. 2018
Sider221-256
Kapitel9
ISBN (Trykt)978-87-7118-727-4
StatusUdgivet - mar. 2018
NavnUddannelse og læring
Nummer1
ISSN2246-3615

Citer dette

Nielsen, S. B. (2018). Deltagelse, vidensbaseret praksisudvikling og vidensskabelse gennem udviklings- og forskningsværksteder. I S. Baagøe Nielsen, S. H. Thingstrup, M. Brodersen, & H. Hersom (red.), Drenges og mænds inklusion på kønnede uddannelser: Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og -forskning i praksis (s. 221-256). Frydenlund Academic. Uddannelse og læring, Nr. 1