Danske firmaer skal tænke langsigtet i Afrika

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

Resumé

Afrikas voksende middelklasse bør give danske virksomheder mod på at investere mere. Man må tage udgangspunkt i en langsigtet strategi og firmaer kan med fordel samarbejde med aktører i den uformelle økonomi.
OriginalsprogDansk
TidsskriftPolitiken
ISSN0907-1814
StatusUdgivet - 28 aug. 2013

Citer dette

@article{f83d98a224a24882af69b81e2b241ca2,
title = "Danske firmaer skal t{\ae}nke langsigtet i Afrika",
abstract = "Afrikas voksende middelklasse b{\o}r give danske virksomheder mod p{\aa} at investere mere. Man m{\aa} tage udgangspunkt i en langsigtet strategi og firmaer kan med fordel samarbejde med akt{\o}rer i den uformelle {\o}konomi.",
author = "Ebbe Prag",
year = "2013",
month = "8",
day = "28",
language = "Dansk",
journal = "Politiken",
issn = "0907-1814",
publisher = "JP/Politikens Hus A/S",

}

Danske firmaer skal tænke langsigtet i Afrika. / Prag, Ebbe.

I: Politiken, 28.08.2013.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

TY - INPR

T1 - Danske firmaer skal tænke langsigtet i Afrika

AU - Prag, Ebbe

PY - 2013/8/28

Y1 - 2013/8/28

N2 - Afrikas voksende middelklasse bør give danske virksomheder mod på at investere mere. Man må tage udgangspunkt i en langsigtet strategi og firmaer kan med fordel samarbejde med aktører i den uformelle økonomi.

AB - Afrikas voksende middelklasse bør give danske virksomheder mod på at investere mere. Man må tage udgangspunkt i en langsigtet strategi og firmaer kan med fordel samarbejde med aktører i den uformelle økonomi.

M3 - Bidrag til avis - Kommentar/debat

JO - Politiken

JF - Politiken

SN - 0907-1814

ER -