Danish social enterprises: a public-third sector partnership

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

Abstract

Nye organisationer som er drevet af innovation og entreprenørskab men fokuseret på sociale målsætninger og værdier er på vej frem i Europa. Bogen er en komparativ og tværvidenskabelig analyse af sådanne sociale virksomheder (social enterprises).
OriginalsprogEngelsk
TitelSocial Enterprise : At the crossroads of market, public policies and civil society
RedaktørerMarthe Nyssens
Antal sider9
Udgivelses stedLondon
ForlagRoutledge
Publikationsdato2006
Sider50-59
ISBN (Trykt)0-415-37878-8, 9780415378796, 0415378796
StatusUdgivet - 2006
NavnRoutledge Studies in the Management of Voluntary and Non-Profit Organizations

Citer dette

Hulgård, L. (2006). Danish social enterprises: a public-third sector partnership. I M. Nyssens (red.), Social Enterprise: At the crossroads of market, public policies and civil society (s. 50-59). Routledge. Routledge Studies in the Management of Voluntary and Non-Profit Organizations