Dagmar

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

OriginalsprogDansk
TitelMarketingmodeller
RedaktørerKim Buch-Madsen
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagSamfundslitteratur
Publikationsdato2017
Sider120-123
ISBN (Trykt)9788759328897
StatusUdgivet - 2017
Udgivet eksterntJa

Citer dette

Just, S. N. (2017). Dagmar. I K. Buch-Madsen (red.), Marketingmodeller (s. 120-123). København: Samfundslitteratur.
Just, Sine Nørholm. / Dagmar. Marketingmodeller. red. / Kim Buch-Madsen. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 120-123
@inbook{77e98b1de2724e52a71587826ee3d47f,
title = "Dagmar",
author = "Just, {Sine N{\o}rholm}",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "9788759328897",
pages = "120--123",
editor = "Kim Buch-Madsen",
booktitle = "Marketingmodeller",
publisher = "Samfundslitteratur",

}

Just, SN 2017, Dagmar. i K Buch-Madsen (red.), Marketingmodeller. Samfundslitteratur, København, s. 120-123.

Dagmar. / Just, Sine Nørholm.

Marketingmodeller. red. / Kim Buch-Madsen. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 120-123.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

TY - CHAP

T1 - Dagmar

AU - Just, Sine Nørholm

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788759328897

SP - 120

EP - 123

BT - Marketingmodeller

A2 - Buch-Madsen, Kim

PB - Samfundslitteratur

CY - København

ER -

Just SN. Dagmar. I Buch-Madsen K, red., Marketingmodeller. København: Samfundslitteratur. 2017. s. 120-123