Corporate Branding

et værktøj til strategisk kommunikation

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

OriginalsprogDansk
Udgivelses stedFrederiksberg
ForlagSamfundslitteratur
Udgave2
Antal sider198
ISBN (Trykt)978-87-593-1264-3, 8759312645
StatusUdgivet - 2006
Udgivet eksterntJa

Citer dette

Sandstrøm, L. (2006). Corporate Branding: et værktøj til strategisk kommunikation. (2 udg.) Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Sandstrøm, Lars. / Corporate Branding : et værktøj til strategisk kommunikation. 2 udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2006. 198 s.
@book{35f0b65c03964e30b402e9bb4122a1aa,
title = "Corporate Branding: et v{\ae}rkt{\o}j til strategisk kommunikation",
author = "Lars Sandstr{\o}m",
year = "2006",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-593-1264-3",
publisher = "Samfundslitteratur",
edition = "2",

}

Sandstrøm, L 2006, Corporate Branding: et værktøj til strategisk kommunikation. 2 udg, Samfundslitteratur, Frederiksberg.

Corporate Branding : et værktøj til strategisk kommunikation. / Sandstrøm, Lars.

2 udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2006. 198 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

TY - BOOK

T1 - Corporate Branding

T2 - et værktøj til strategisk kommunikation

AU - Sandstrøm, Lars

PY - 2006

Y1 - 2006

M3 - Bog

SN - 978-87-593-1264-3

SN - 8759312645

BT - Corporate Branding

PB - Samfundslitteratur

CY - Frederiksberg

ER -

Sandstrøm L. Corporate Branding: et værktøj til strategisk kommunikation. 2 udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur, 2006. 198 s.