Corporate advertising: hen imod en holistisk, empirisk diskursanalyse

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelProfil og offentlighed : public relations for viderekomne
    RedaktørerMie Femø Nielsen
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagSamfundslitteratur
    Publikationsdato2001
    Sider248-275
    ISBN (Trykt)87-593-0849-4
    StatusUdgivet - 2001

    Citer dette

    Schrøder, K. C. (2001). Corporate advertising: hen imod en holistisk, empirisk diskursanalyse. I M. F. Nielsen (red.), Profil og offentlighed: public relations for viderekomne (s. 248-275). København: Samfundslitteratur.
    Schrøder, Kim Christian. / Corporate advertising : hen imod en holistisk, empirisk diskursanalyse. Profil og offentlighed: public relations for viderekomne. red. / Mie Femø Nielsen. København : Samfundslitteratur, 2001. s. 248-275
    @inbook{dc1c55f052be11dba4bc000ea68e967b,
    title = "Corporate advertising: hen imod en holistisk, empirisk diskursanalyse",
    author = "Schr{\o}der, {Kim Christian}",
    year = "2001",
    language = "Dansk",
    isbn = "87-593-0849-4",
    pages = "248--275",
    editor = "Nielsen, {Mie Fem{\o}}",
    booktitle = "Profil og offentlighed",
    publisher = "Samfundslitteratur",

    }

    Schrøder, KC 2001, Corporate advertising: hen imod en holistisk, empirisk diskursanalyse. i MF Nielsen (red.), Profil og offentlighed: public relations for viderekomne. Samfundslitteratur, København, s. 248-275.

    Corporate advertising : hen imod en holistisk, empirisk diskursanalyse. / Schrøder, Kim Christian.

    Profil og offentlighed: public relations for viderekomne. red. / Mie Femø Nielsen. København : Samfundslitteratur, 2001. s. 248-275.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Corporate advertising

    T2 - hen imod en holistisk, empirisk diskursanalyse

    AU - Schrøder, Kim Christian

    PY - 2001

    Y1 - 2001

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SN - 87-593-0849-4

    SP - 248

    EP - 275

    BT - Profil og offentlighed

    A2 - Nielsen, Mie Femø

    PB - Samfundslitteratur

    CY - København

    ER -

    Schrøder KC. Corporate advertising: hen imod en holistisk, empirisk diskursanalyse. I Nielsen MF, red., Profil og offentlighed: public relations for viderekomne. København: Samfundslitteratur. 2001. s. 248-275