Constructive Alignment og risikoen for en forsimplende universitetspædagogik

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TidsskriftDansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift
Vol/bind5
Udgave nummer9
Sider (fra-til)30-35
Antal sider6
ISSN1901-5089
StatusUdgivet - 2010
Udgivet eksterntJa

Citer dette

@article{9188aba01d9a4c10a892a65ba1bcae87,
title = "Constructive Alignment og risikoen for en forsimplende universitetsp{\ae}dagogik",
author = "Andersen, {Hanne Leth}",
year = "2010",
language = "Dansk",
volume = "5",
pages = "30--35",
journal = "Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "9",

}

Constructive Alignment og risikoen for en forsimplende universitetspædagogik. / Andersen, Hanne Leth.

I: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, Bind 5, Nr. 9, 2010, s. 30-35.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

TY - JOUR

T1 - Constructive Alignment og risikoen for en forsimplende universitetspædagogik

AU - Andersen, Hanne Leth

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 5

SP - 30

EP - 35

JO - Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 9

ER -