Abstract
Analyseartikel om nye kampagneformer: viruskampagner og incitamentskampagner. Artiklen argumenterer for, at netbaserede viruskampagner må tage utraditionelle virkemidler i brug for at få kontakt med målgruppen unge mænd, således som det sker i Rådet for Større Færdselssikkerheds kampagne "Speedbandits" (2006). Endnu større sandsynlighed for at opnå en ønsket virkning får man ved at tilbyde unge mænd konkrete økonomiske fordele, sådan som det sker i ALKA-forsikrings event-kampagne, der giver unge mænd direkte oplevelser med risikoen ved høj fart.
Udgivelsesdato: 19. april
Udgivelsesdato: 19. april
Bidragets oversatte titel | Eye-catchers: Naked breasts create immediate attention: Young men must become better drivers if accident statistics are to come down |
---|---|
Originalsprog | Dansk |
Tidsskrift | Politiken |
ISSN | 0907-1814 |
Status | Udgivet - 2007 |
Emneord
- Kampagner
- viruskampagner
- incitamentskampagner