Projekter pr. år
Abstract
Igennem projektet har vi haft fokus på æstetikkens betydning, og da vi efter projektets afslutning gennemgår projektets data, viser forskellige former for æstetiske læringsstrategier sig. Gennem analyse af elevers sociale forhandling og materialisering af ideer inden for de digitale produktionsprojekter belyses det i kapitlet, hvordan eleverne arbejder med æstetiske udtryk i kontekst af produktionsprojekterne. Konkret foreslås fire måder at forstå æstetik på, der har vist sig i elevernes digitale produktioner. Kapitlet er et bidrag til at kvalificere produktionslæring gennem udvikling af et sprog for æstetiske læringsstrategier.
Bidragets oversatte titel | The meaning of aesthetics in student production |
---|---|
Originalsprog | Dansk |
Titel | Digital produktion : Deltagelse og Læring |
Redaktører | Birgitte Holm Sørensen, Karin Tweddell Levinsen, Helle Marie Skovbjerg |
Antal sider | 16 |
Udgivelsessted | København |
Forlag | Dafolo |
Publikationsdato | 20 nov. 2017 |
Sider | 99-115 |
Kapitel | 6 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7160-530-3 |
Status | Udgivet - 20 nov. 2017 |
Navn | Undervisning og læring |
---|---|
ISSN | 2246-3259 |
Projekter
- 1 Afsluttet