Berømmelsesstrategier og -begreber på sociale medier: Julie Van Vus og Madeline Stuarts brug af minoritetsidentitet som brand på Instagram

Maria Bee Christensen-Strynø, Tobias Raun

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelDigitale liv : Brugere, platforme og selvfremstillinger
RedaktørerRikke Andreassen, Connie Svabo, Rasmus Rex Pedersen
UdgivelsesstedRoskilde
ForlagRoskilde Universitetsforlag
Publikationsdato27 nov. 2020
Udgave1.
Sider187-208
Kapitel8
ISBN (Trykt)978-87-7867-538-5, 9788778675453
ISBN (Elektronisk)978-87-7867-539-2
StatusUdgivet - 27 nov. 2020

Emneord

  • Mikro- og internetberømmelse
  • influencer
  • minoriteter
  • Instagram
  • selvbranding

Citer dette