Attribuering

at forklare andres handlinger

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelElevers læring og udvikling : også i komplicerede læringssituationer
RedaktørerOle Løw, Else Skibsted
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagAkademisk Forlag
Publikationsdato2014
Sider189-198
Kapitel11
ISBN (Trykt)9788750044161
StatusUdgivet - 2014

Citer dette

Poulsen, A. (2014). Attribuering: at forklare andres handlinger. I O. Løw, & E. Skibsted (red.), Elevers læring og udvikling: også i komplicerede læringssituationer (s. 189-198). København: Akademisk Forlag.
Poulsen, Arne. / Attribuering : at forklare andres handlinger. Elevers læring og udvikling: også i komplicerede læringssituationer. red. / Ole Løw ; Else Skibsted. København : Akademisk Forlag, 2014. s. 189-198
@inbook{ece9ca6dc5554b9abec15545fdea0f38,
title = "Attribuering: at forklare andres handlinger",
author = "Arne Poulsen",
year = "2014",
language = "Dansk",
isbn = "9788750044161",
pages = "189--198",
editor = "Ole L{\o}w and Else Skibsted",
booktitle = "Elevers l{\ae}ring og udvikling",
publisher = "Akademisk Forlag",

}

Poulsen, A 2014, Attribuering: at forklare andres handlinger. i O Løw & E Skibsted (red), Elevers læring og udvikling: også i komplicerede læringssituationer. Akademisk Forlag, København, s. 189-198.

Attribuering : at forklare andres handlinger. / Poulsen, Arne.

Elevers læring og udvikling: også i komplicerede læringssituationer. red. / Ole Løw; Else Skibsted. København : Akademisk Forlag, 2014. s. 189-198.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Attribuering

T2 - at forklare andres handlinger

AU - Poulsen, Arne

PY - 2014

Y1 - 2014

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788750044161

SP - 189

EP - 198

BT - Elevers læring og udvikling

A2 - Løw, Ole

A2 - Skibsted, Else

PB - Akademisk Forlag

CY - København

ER -

Poulsen A. Attribuering: at forklare andres handlinger. I Løw O, Skibsted E, red., Elevers læring og udvikling: også i komplicerede læringssituationer. København: Akademisk Forlag. 2014. s. 189-198