At gøre en forskel

Rapport nr. 2 over erfaringer med ”Initiativer med særligt fokus på integration af flygtninge og indvandrere m.fl. i EUD og AMU”

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

    Resumé

    Rapporten, der er en opfølgning på rapporten "...når man ikke kender historien" indeholder en evaluering af erfaringer med særlige initiativer på erhvervsskoler til fastholdelse af unge tosprogede og praktisk orienterede unge i erhvervsuddannelser.
    OriginalsprogDansk
    Udgivelses stedRoskilde
    ForlagRoskilde Universitet
    Antal sider135
    ISBN (Elektronisk)87-7349-677-4
    StatusUdgivet - 2006

    Emneord

    • erhvervsuddannelse
    • tosprogede elever
    • integration

    Citer dette

    @book{bc1fc710c74d11dbbd5f000ea68e967b,
    title = "At g{\o}re en forskel: Rapport nr. 2 over erfaringer med ”Initiativer med s{\ae}rligt fokus p{\aa} integration af flygtninge og indvandrere m.fl. i EUD og AMU”",
    abstract = "Rapporten, der er en opf{\o}lgning p{\aa} rapporten {"}...n{\aa}r man ikke kender historien{"} indeholder en evaluering af erfaringer med s{\ae}rlige initiativer p{\aa} erhvervsskoler til fastholdelse af unge tosprogede og praktisk orienterede unge i erhvervsuddannelser.",
    keywords = "erhvervsuddannelse, tosprogede elever, integration, vocational education/training, bilingual students, integration",
    author = "Pedersen, {Michael Svendsen} and Morten Smistrup and Annegrethe Ahrenkiel and Larsen, {Kirsten Trads}",
    year = "2006",
    language = "Dansk",
    publisher = "Roskilde Universitet",

    }

    TY - RPRT

    T1 - At gøre en forskel

    T2 - Rapport nr. 2 over erfaringer med ”Initiativer med særligt fokus på integration af flygtninge og indvandrere m.fl. i EUD og AMU”

    AU - Pedersen, Michael Svendsen

    AU - Smistrup, Morten

    AU - Ahrenkiel, Annegrethe

    AU - Larsen, Kirsten Trads

    PY - 2006

    Y1 - 2006

    N2 - Rapporten, der er en opfølgning på rapporten "...når man ikke kender historien" indeholder en evaluering af erfaringer med særlige initiativer på erhvervsskoler til fastholdelse af unge tosprogede og praktisk orienterede unge i erhvervsuddannelser.

    AB - Rapporten, der er en opfølgning på rapporten "...når man ikke kender historien" indeholder en evaluering af erfaringer med særlige initiativer på erhvervsskoler til fastholdelse af unge tosprogede og praktisk orienterede unge i erhvervsuddannelser.

    KW - erhvervsuddannelse

    KW - tosprogede elever

    KW - integration

    KW - vocational education/training

    KW - bilingual students

    KW - integration

    M3 - Rapport

    BT - At gøre en forskel

    PB - Roskilde Universitet

    CY - Roskilde

    ER -