Abstract
Konferencepaper: Med en poststrukturalistisk tilgang, fokuserer paperet i en case-analyse på, hvordan der er forskellige diskurser, der dominerer på forskellige niveauer på en konkret Sosu-skole (Social- og sundhedsuddannelserne, trin 1). Analysen peger på, at forskellige elevgrupper positioneres på forskellig måder, der i nogle tilfælde ikke synes at støtte op om målsætningen om at 95% af en ungdomsårgang gennemfører en ungdomsuddannelse. Empirien er fra et igangværende ph.d.-projekt.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 25 sep. 2010 |
Antal sider | 17 |
Status | Udgivet - 25 sep. 2010 |
Begivenhed | The 6th European Research Conference: Adult Learning in Europe - understanding diverse meanings and contexts - Linköping University, Linköping, Sverige Varighed: 23 sep. 2010 → 26 sep. 2010 |
Konference
Konference | The 6th European Research Conference |
---|---|
Lokation | Linköping University |
Land/Område | Sverige |
By | Linköping |
Periode | 23/09/2010 → 26/09/2010 |