Intet billede af Trine Østergaard Wulf-Andersen
  • Universitetsvej 1, 03.1-NW

    DK-4000 Roskilde

    Danmark

20042020

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikation

Filter
Bidrag til bog/antologi
2020

Power, empowerment and representation - the differentiated positions of young people and researchers.

Wulf-Andersen, T. Ø., Neidel, A. & Warming, H., 2020, (Under udarbejdelse) Involving Methods in Youth Research: Participation, power and learning. Palgrave Macmillan

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2018

Kønnede tilhørsmuligheder og uddannelsesdeltagelse i udkantsområder

Wulf-Andersen, T. Ø. & Larsen, L., 2018, Drenge og mænds inklusion på kønnede uddannelser: Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og -forskning i praksis. Nielsen, S. B., Thingstrup, S. H., Brodersen, M. & Hersom, H. (red.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 85-103 18 s. (Uddannelse og læring; Nr. 1/2018).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2016

Balanceakter på kanten af uddannelse: tilhørs betydning for faglig inklusion og udvikling

Wulf-Andersen, T. Ø., Pless, M. & Nielsen, S. B., 2016, Unge, udenforskab og social forandring: Nordiske perspektiver. Wulf-Andersen, T., Follesø, R. & Olsen, T. (red.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 245-270 25 s. (Velfærd, professioner og hverdagsliv under forandring; Nr. 1).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Involvering og kritisk facilitering gennem værksteder

Nielsen, S. B. & Wulf-Andersen, T. Ø., 2016, Social Intervention: Meningsfuld indgriben i menneskers liv. Krøjer, J. & Dupret, K. (red.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 167-190 24 s. (Menneskelig udvikling, deltagelse og social forandring, Bind 1).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Unge, udenforskab og social forandring: nordiske perspektiver

Wulf-Andersen, T. Ø., Follesø, R. & Olsen, T., 2016, Unge, udenforskab og social forandring.: Nordiske perspektiver. Wulf-Andersen, T., Follesø, R. & Olsen, T. (red.). 1 udg. Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 15-35 21 s. (Velfærd, professioner og hverdagsliv under forandring; Nr. 1).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2015

Research Learning: How Students and Researchers Learn from Collaborative Research

Mogensen, K., Wulf-Andersen, T. Ø. & Hjort-Madsen, P., jan. 2015, The Roskilde Model: Problem-oriented Learning and Project Work. Andersen, A. S. & Heilesen, S. B. (red.). Heidelberg, New York, Dordrecht, London: Springer, (Innovation and Change in Professional Education, Bind 12).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2012

The ethics of involvement with the already involved: Action research and power

Wulf-Andersen, T. Ø. & Neidel, A. V., 3 okt. 2012, Knowledge and Power in Collaborative Research: A Reflexive Approach. Phillips, L., Kristiansen, M., Vehviläinen, M. & Gunnarsson, E. (red.). Routledge, s. 153-170

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2009

Kapitel 1: PROJEKT BOTILBUD: Praksisforandring, historiefortælling og kritisk refleksion

Wulf-Andersen, T. Ø. & Neidel, A. V., 2009, BotilbUD: udfordringer til rehabiliteringsarbejdet i socialpsykiatrien. Wulf-Andersen, T. & Neidel, A. (red.). Roskilde: Roskilde Universitet, s. 7-18 12 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Kapitel 5: Afsluttende refleksioner: Udfordringer i og af rehabiliteringsarbejdet

Neidel, A. V. & Wulf-Andersen, T. Ø., 2009, BotilbUD: udfordringer til rehabiliteringsarbejdet i socialpsykiatrien. Wulf-Andersen, T. & Neidel, A. (red.). Roskilde: Roskilde Universitet, s. 45-56 12 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling