Foto af Jon Sundbo
  • Universitetsvej 1, 25.3

    DK-4000 Roskilde

    Danmark

1992 …2021
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 1992 2019

Filter
Rapport
2019

Turistvirksomheders analyse og udvikling af produkter: Demonstrationsprojekt: Mad-tilbud i attraktioner

Sundbo, J., 2019, Aalborg : Aalborg Universitet. 2 s. (Innocoast Input; Nr. 22).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Åben adgang
2017

Lokal mad i attraktioner: Hvordan Sommerland Sjælland har gjort

Sundbo, J., 2017, Projektet Innovation i kystturisme (Innocoast). 2 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Åben adgang

Regionale styrkepositioner for region Sjælland indenfor fødevareområdet

Sundbo, J., 2017, Roskilde: Roskilde Universitet. 11 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
2012

Metoder til inddragelse af brugere i service innovation

Sundbo, J., Westh Nicolajsen, H. & Sundbo, D. I. C., 2012, Roskilde: Roskilde Universitet. 25 s. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil
2011

Cases in Public-Private Network Collaboration and Services Innovations: New Vocational Experience Training Educations

Sundbo, J., 2011, Roskilde Universitet. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 3, Bind 2010).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Fil
2010

Cases in Public-Private Network Collaboration and Services Innovations: Local Tourism Development

Sundbo, J., 2010, Roskilde Universitet. 10 s. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 2, Bind 2010).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Fil

Cases in Public-Private Network Collaboration and Services Innovations. Megaflex

Sundbo, J., 2010, Roskilde Universitet. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 1, Bind 2010).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Fil

Innovation in the Experience Sector

Sundbo, J., Sørensen, F. & Fuglsang, L., 2010, Roskilde Universitet. 21 s. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 7, Bind 2010).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil

Medarbejder- og brugerbaseret innovation i service: Servicevirksomhedernes organisering af innovationsarbejdet

Sundbo, J., 2010, 28 s. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 8).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil
2009

Faciliteret innovation af oplevelser og service: en brugsbog

Sundbo, J., 2009, Roskilde: Roskilde Universitet. 82 s. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 2).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil

Værdikæde innovation: Innovation af oplevelser og service

Sundbo, J., 2009, Roskilde: Roskilde Universitet. 25 s. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 1, Bind 2009).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil
2008

Innovation i oplevelsesvirksomheder: Resultater fra en survey

Fuglsang, L., Højland, J., Sundbo, J. & Sørensen, F., 2008, Roskilde: Roskilde Universitet. 50 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil
2007

Udvikling i provinsbyer baseret på oplevelsesøkonomi og den kreative klasse

Sørensen, F., Sundbo, J., Fuglsang, L., Svabo, C. & Darmer, P., 2007, Nykøbing Falster: Roskilde Universitet. 48 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

2003

Using the critical incidence technique to study new competencies for knowledge services in the self-service society

Fuglsang, L., Sundbo, J., Mattsson, J. & Hugger, A. S., 2003, Roskilde: Institut for Kultur og Identitet, Roskilde Universitet. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 1, Bind 3).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil
2002

Succesfuld turistudvikling: nøglen til innovation i turisme

Sundbo, J., 2002, Roskilde: Roskilde Universitet. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 02:1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil
2001

Innovationstendenser i dansk turisme

Sundbo, J., Fussing Jensen, C. & Mattsson, J., 2001, Roskilde: Roskilde Universitet. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 01:1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil
2000

Innovation og kompetenceudvikling i rengøring: Case-rapport om ISS

Illeris, S. & Sundbo, J., 2000, Roskilde: Roskilde Universitet. 20 s. (Rapport. Serviceudvikling, internationalisering og kompetenceudvikling; Nr. 3).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil
1999

Danish service firms' innovation activities and use of ICT

Sundbo, J., 1999, Roskilde: Roskilde Universitet. (Serviceudvikling, internationalisering og kompetenceudvikling : arbejdspapir ; Nr. 2).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Innovation in services in seven european countries: the result of work package 3-4 of the SI4S project

Sundbo, J., 1999, (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 1, Bind 1999).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil

Innovation in seven european countries: the results of work package 3-4 of the SI4S project

Sundbo, J. & Gallouj, F., 1999, Roskilde: Roskilde Universitet. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 99:1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil

Innovation og beskæftigelse i service: serviceudvikling, internationalisering og kompetenceudvikling

Illeris, S., Henten, A., Larsen, J. N., Pedersen, M. K., Plougmann, P. & Sundbo, J., 1999, Roskilde: Roskilde Universitet.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Innovation og beskæftigelsesmønstre i service

Sundbo, J., 1999, Roskilde: Roskilde Universitet. (Serviceudvikling, internationalisering og kompetenceudvikling : arbejdspapir ; Nr. 1).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil

The manual service squeeze

Sundbo, J., 1999, Roskilde: Roskilde Universitet. (Forskningsrapport / Center for Servicestudier, Roskilde Universitetscenter; Nr. 99:2).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil
1997

Innovation in services: Denmark. Report to the EU SI4S project

Sundbo, J., 1997, Roskilde: Institut for Kultur og Identitet, Roskilde Universitet. (Serviceudvikling, internationalisering og kompetenceudvikling : arbejdspapir ; Nr. 2).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Åben adgang
Fil