Intet foto af Stine Rosenlund Hansen
  • Universitetsvej 1, 09.2

    DK-4000 Roskilde

    Danmark

20072018
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationsnetværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 2007 2018

Integrated Food studies education and research: Challenges and potentials for integration and reflection

Hansen, M. W. & Hansen, S. R., 2018, Experiencing Food, Designing Dialogues: Proceedings of the 1st International Conference on Food Design and Food Studies (EFOOD 2017), Lisbon, Portugal, 19-21 October 2017. Bonacho, R., Pinheiro de Sousa, A., Viegas, C., Martins, J. P., Pires, M. J. & Estêvão, S. V. (red.). 1 udg. London: CRC Press

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

Food for Kindergarten Children: Who Cares? Relations between Food and Care in Everyday Kindergarten Mealtime

Hansen, S. R. & Kristensen, N. H., 2017, I : Food, Culture and Society. 20, 3, s. 485-502 18 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Striated Agency and Smooth Regulation: Kindergarten Mealtime as an Ambiguous Space for the Construction of Child and Adult Relations

Hansen, S. R., Hansen, M. W. & Kristensen, N. H., 2017, I : Children's Geographies. 15, 2, s. 237-248 12 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Studying Perspectives on Kindergarten Mealtime: Methodological Reflections

Hansen, S. R., Hansen, M. W. & Kristensen, N. H., 2016, I : International Research in Early Childhood Education. 7, 3, s. 33-48 16 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

‘SIT STILL!' ‘BE QUIET!' ‘AND LET’S ENJOY A NICE MEAL TOGETHER…’: exploring ambivalent perspectives of kindergarten mealtime as a situation of regulation, togetherness and playfullness

Hansen, S. R., 2016, Aalborg Universitetsforlag. 151 s. (Aalborg Universitet. Det Teknisk-Naturvidenskabelige Fakultet. Ph.D.-Serien).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Åben adgang
Fil