Foto af Jens Højgaard Jensen
  • Universitetsvej 1, 27.1

    DK-4000 Roskilde

    Danmark

1974 …2019
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Personlig profil

Keywords

  • Fysik, Fysik didaktik
  • Pædagogik, Læring, Uddannelse
  • Universitetspolitik
  • Videnskabsteori, Videnskabshistorie, Videnskabssociologi, Forskningspolitik

Publikationsnetværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikationer 1974 2019

Bobler - breddeopgave 80 med didaktisk kommentar

Jensen, J. H., jun. 2019, I : Kvant. 2019, 2, s. 13-14 2 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Klodesprængning - breddeopgave 79 med didaktisk kommentar

Jensen, J. H., apr. 2019, I : Kvant. 2019, 1

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Naturvidenskab og dannelse

Jensen, J. H., mar. 2019, I : MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019, 1, s. 83-87 5 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatForskningpeer review

Disciplinary competence descriptions for external use

Jensen, J. H. & Jankvist, U. T., 2018, I : NOMAD nordic studies in mathematics education. 23, 2, s. 3-24 22 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Disciplines and Ways of Perception: Linking Interdisciplinarity and Competences

Jensen, J. H. & Jankvist, U. T., 2018, Teaching Interdisciplinary Mathematics. Sibbald, T. (red.). Champaign: Common Ground Publishing , s. 119-132 14 s. (The Learner).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Aktiviteter 2005 2007

  • 2 Foredrag og mundtlige bidrag

Fysik som anskuelsesmåde: -undervisning og opgaver i forhold til kompetencemål og modellering

Jens Højgaard Jensen (Oplægsholder)
16 nov. 2007

Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag

Evaluering af kompetencer mellem undervisning og politisk styring

Jens Højgaard Jensen (Oplægsholder)
19 maj 200520 maj 2005

Aktivitet: Tale eller præsentationForedrag og mundtlige bidrag