Intet foto af Henrik Jensen
  • Universitetsvej 1, 23.2

    DK-4000 Roskilde

    Danmark

20152018

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikation 2016 2018

  • 3 Konferenceabstrakt til konference
  • 3 Paper
  • 1 Bidrag til bog/antologi
  • 1 Tidsskriftartikel

The Implications of Programmatic Advertising on the Business Model of TV Broadcasters

Jensen, H. & Sund, K. J. 2018 Competitiveness in Emerging Markets. Khajeheian, D., Friedrichsen, M. & Mödinger, W. (red.). Berlin: Springer, s. 35-53 19 s.

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konferenceprocesBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Åben adgang
Fil

The Journey of Business Model Innovation in Media Agencies: Towards A Three-Stage Process Model

Jensen, H. & Sund, K. J. 12 apr. 2018 I : Journal of Media Business Studies. 14, 4, s. 282 298 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang

Assessing a Future Disruptive Technology: Business Model Implications of Programmatic TV

Jensen, H. & Sund, K. J. 2017

Publikation: Bidrag til konferencePaperForskningpeer review

Value Creation in Media Markets: the Advertiser Perspective

Jensen, H. & Sund, K. J. 2017

Publikation: Bidrag til konferenceKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

What are the Implications of Programmatic Advertising on the Business Model of TV Broadcasters?

Jensen, H. & Sund, K. J. 2017

Publikation: Bidrag til konferenceKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

Projekter 2015 2018