Foto af Camilla Schmidt
  • Universitetsvej 1, 02

    DK-4000 Roskilde

    Danmark

19972014
Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikationer 2004 2014

Filter
Bidrag til bog/antologi
2014

Tillidsrepræsentanters interessevaretagelse under nye arbejdsvilkår: Indflydelse, kvalitet og ledelse

Ahrenkiel, A. & Schmidt, C., 2014, Kampen om daginstitutionen: Den danske model mellem kompetencetænkning, tradition og profession. Krejsler, J. B., Ahrenkiel, A. & Schmidt, C. (red.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 123-141 20 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Vidensudveksling og daginstitutionsarbejde sat på manual: - Vidensformer og anvendelse af viden i kontekst

Schmidt, C., 2014, Kampen om daginstitutionen: Den danske model mellem kompetencetænkning, tradition og profession. Krejsler, J. B., Ahrenkiel, A. & Schmidt, C. (red.). Frederiksberg: Frydenlund Academic, s. 185-203 19 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2013

Daginstitutionernes kvalitet og den upåagtede faglighed

Ahrenkiel, A., Nielsen, B. S., Schmidt, C., Sommer, F. M. & Warring, N., 2013, Roskilde Universitetscenter. Årsberetning 2012. Knudsen, P. & Jørgensen, E. L. (red.). Roskilde Universitet, Bind 2012. s. 103-104 (Roskilde Universitetscenter. Årsberetning).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

2006

Professione educatore: il 'tempo' com chiave di lettura

Schmidt, C., 2006, Dar Voce al Cambiamento: La ricerca interroga la vita adulta. Formenti, L. (red.). Milano: Unicopli, s. 89-100 12 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

2005

Professionalization between 'Old' and 'New' Worlds of Learning

Schmidt, C., 2005, 'Old' and 'New' Worlds of Adult Learning. Bron, A., Kurantowicz, E., Olesen, H. S. & West, L. (red.). Wroclaw, Polen: Wydawnictwo Naukowe, s. 320-331 11 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning