Intet billede af Christian Kobbernagel
  • Universitetsvej 1, 43.3

    DK-4000 Roskilde

    Danmark

20082017

Publikationer pr. år

Hvis du har foretaget ændringer i Pure, vil de snart blive vist her.

Publikation

Filter
Bidrag til bog/antologi
2017

Google Analytics: et analyseværktøj i strategisk, digital kommunikationsplanlægning

Kobbernagel, C., 15 aug. 2017, Digitale metoder: at skabe, analysere og dele data. Drotner, K. & Mosberg Iversen, S. (red.). 1 udg. København, s. 127-146 20 s. (Medier, Kommunikation, Journalistik , Bind 11).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2015

Exploring landscapes of news consumption cross-nationally: The use of Q methodology to fuse quantitative and qualitative approaches for increased explanatory power in comparative research

Courtois, C., Schrøder, K. C. & Kobbernagel, C., 2015, Revitalising audience research: Innovations in European audience research. Zeller, F., Ponte, C. & O'Neill, B. (red.). New York and London: Routledge, s. 123-142 20 s. (Routledge Studies in European Communication Research and Education, Bind 5).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2014

Deskriptiv analyse af kvantitative data

Kobbernagel, C., 2014, Forskningsmetoder i journalistik og politisk kommunikation. Nicolas Hopmann, D. & Skovsgaard, M. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 279-298 20 s. (Samfundsvidenskabernes metoder; Nr. 5).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

2010

Q-metodologi i forberedelser af skalakonstruktion

Kobbernagel, C., sep. 2010, Q-metodologi - En velegnet måte å uforske subjektivitet. Thorsen, A. A. & Allgood, E. (red.). Stavanger, Norge: TAPIR Akademisk Forlag, s. 171-190

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review