Subjekt, teknologi og social praksis

Publikationer 1977 2020

Filter
Bog
Bog

Børnefællesskaber: om de andre børns betydning: at arbejde med rummelighed og forældresamarbejde

Røn Larsen, M., Højholt, C. & Stanek, A. H., 2014, 2 udg. Frederiksberg: Frydenlund Academic. 130 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Børnefællesskaber - om de andre børns betydning: at arbejde med rummelighed og forældresamarbjede

Højholt, C., Røn Larsen, M. & Stanek, A. H., 2007, København: Forlaget Børn og Unge. 130 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

Børnefællesskaber - om de andre børns betydning: At arbejde med rummelighed og forældresamarbejde

Højholt, C., Røn Larsen, M. & Stanek, A. H., 2019, 3 udg. København: Frydenlund Academic. 130 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Dialog og konkurrence: eksperimenter med nye arkitektkonkurrenceformer

Jacobsen, P. H. & Kreiner, K., 2012, Frederiksberg: Samfundslitteratur. 288 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Eksistentiel psykologi: Mellem himmel og jord

Jacobsen, B., 10 nov. 2012, 1 udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur. 309 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Fritidspædagogik, faglighed og fællesskaber

Højholt, C., Kousholt, D. & Stanek, A. H., 2014, Frederikshavn: Dafolo. 102 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Psychology from the standpoint of the subject: Selected writings of Klaus Holzkamp

Schraube, E. (red.) & Osterkamp, U. (red.), 2013, Basingstoke: Palgrave Macmillan. (Critical Theory and Practice in Psychology and the Human Sciences).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Pædagogisk set

Røn Larsen, M. & Cecchin, D., 2006, København: BUPL. 132 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Små børns hverdagsliv: Situeret pædagogisk faglighed i vuggestue og dagpleje

Stanek, A. H., Røn Larsen, M. & Mikladal, S. S., 2018, Frederiksberg: Frydenlund Academic. 151 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Why dialogue matters: Learning, digitalization and the conduct of everyday life

Schraube, E., 2020, (Accepteret/In press) London: Routledge.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review