Organisationsprofil

Organisationsprofil

Forskningsgruppen Kultur og medier (KM) er en tværfaglig forskningsgruppe, der samler forskere på tværs af fagene under Institut for kommunikation og humanistisk videnskab. Fælles for forskerne er en kritisk tilgang til kultur og medier samt en interesse i at undersøge både kultur- og mediefænomener både indholdsmæssigt og formmæssigt.

Netværk Nyligt eksternt samarbejde på landeniveau. Dyk ned i detaljerne ved at klikke på punkterne.

Publikation 2018 2018

Evaluation of nation brand indexes

Merkelsen, H. & Rasmussen, R. K. 2018 (Accepteret/In press) The Formation and Effect of Country Image, Reputation, Brand, and Identity: Bridging Disciplinary Perspectives. Ingenhoff, D., White, C., Buhmann, A. & Kiousis, S. (red.). Routledge

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konferenceprocesBidrag til bog/antologi

Kom i praktik hos os, Sophie Løhde

Andreassen, R. & Just, S. N. 13 mar. 2018 I : Berlingske Tidende.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Avisartikel

Konkurrencekulturen og dens skygger i ny dansk litteratur

Svendsen, E. 20 mar. 2018 I : SPRING - tidsskrift for moderne dansk litteratur. 42, s. 102-125 24 s., 6

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

Projekter 2018 2019

Aktiviteter 2003 2018

Sprogforum (Tidsskrift)

Tranekjær, L. (Redaktør)
2018 → …

Aktivitet: ForskningPeer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter

Samarbejde med eksterne aktører - De Forenede Dampvaskerier

Tranekjær, L. (Oplægsholder)
21 mar. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag

Samtale med Karen Blixen

Engberg, C. (Oplægsholder)
25 mar. 2018

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag