Forskningscenter for Problemorienteret Projektlæring

Publikationer

Filter
Tidsskriftartikel
2020
Åben adgang

Problem-oriented Project Learning as a First Year Experience: A Transformative Pedagogy for Entry Level PPL

Nielsen, N. M., 2020, I : Education Sciences. 10, 1, 17 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

The Darker Side of Higher Education: Irish peripherality, the Atlantic Economy and Epistemic Imperialism

Warren, S., 30 apr. 2020, (Afsendt) I : Irish Journal of Sociology.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Wider das halbierte Lernen

Marvakis, A. & Schraube, E., 2020, I : Forum Kritische Psychologie – Neue Folge. 2, s. 131-148

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

2019

Against bisected learning

Schraube, E. & Marvakis, A., 2019, I : Annual Review of Critical Psychology. 16, s. 434-452

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Mapping the Evaluation of Problem-Oriented Pedagogies in Higher Education: A Systematic Literature Review

Acton, R., 2019, I : Education Sciences. 9, 4, s. 1-21 21 s., 269.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Oral proficiency in second and third foreign languages in the Danish education system

Fernandez, S. S. & Andersen, H. L., 2019, I : Apples - Journal of Applied Language Studies. 13, 1, s. 49-67

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Re‐Thinking the “Problem” in Inquiry‐Based Pedagogies through Exemplarity and World‐Oriented

Warren, S., 2019, I : Education Sciences. 9, 4, 13 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2016

Quelles langues parlerons‑nous en 2030 ?

Andersen, H. L., Damkjær, L. & Gaulin, A., 2016, I : L'Action nationale. 2016, Sept.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang