Forskningscenter for Problemorienteret Projektlæring

Filter
Forord/efterskrift

Søgeresultater

  • 2022

    Foreword

    Carney, S., 2022, Comparative and International Education (Re)Assembled: Examining a Scholarly Field through an Assemblage Theory Lens. Salajan, F. D. & Jules, T. D. (red.). Bloomsbury Academic, s. xi-xiii 3 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskningpeer review

  • Prefazione

    Carney, S., 1 jan. 2022, Prospettive contemporanee dell’Educazione Comparata. Edizioni Anicia

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskningpeer review

  • 2018

    Forord

    Andersen, H. L., 2018, Hvis du ikke kan sproget: om flersprogethed og læring på RUC's Sprogprofiler. Bojsen, H. (red.). Roskilde: Roskilde Universitetsforlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskningpeer review

  • 2012

    Epilog: De videregående uddannelsers kvalitet i det 21. århundrede

    Andersen, H. L. & Jacobsen, J. C., 2012, Uddannelseskvalitet i en globaliseret verden: vidensøkonomiens indtog i de videregående uddannelser. Leth Andersen, H. & Andersen, J. C. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 213-222

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskningpeer review