Publikationer

Filter
Tidsskriftartikel

"1968" som metafor

Olesen, H. S., 2018, I : Samfundsøkonomen. 2018, 2, s. 36-39 4 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Ambivalente afsløringer – jobkonsulenters erfaringer med diagnosers betydning for psykiatribrugeres deltagelse på arbejdsmarkedet

Weber, S. S., 2020, I : Tidsskrift for Arbejdsliv. 22, 2, s. 9-25 16 s., 1.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Asynkronitet og sortering i et accelereret uddannelsessystem.

Larsen, L., Weber, S. S. & Wulf-Andersen, T. Ø., 2020, I : Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 20, 1

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Editorial: RELAs 10-year anniversary: What have we accomplished?

Fejes, A., Fragoso, A., Jütte, W., Kurantowicz, E., Merrill, B., Olesen, H. S. & Wildemeersch, D., 2019, I : European Journal for Research on the Education and Learning of Adults. 10, 1, s. 7-12

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Hvad er egentlig problemet ved digitale arbejdsplatforme? Seks teser om platformskapitalismen

Weber, S. S., 2018, I : Tidsskrift for Arbejdsliv. 20, 3, s. 72-81 9 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Åben adgang
Fil

Sustaining Employability through Lifelong Learning: A life history Approach

Bidragets oversatte titel: Vedvarende employability gennem livslang læringOlesen, H. S., 2020, I : Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica. 5, 13, s. 105-123 17 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Sustentar a empregabilidade mediante a aprendizagem ao longo da vida: Uma abordagem em história de vida à empregabilidade

Bidragets oversatte titel: Opretholdelse af “employability” gennem livslang læring. : En livshistorisk tilgangOlesen, H. S., 2020, I : Revista Brasileira de Pesquisa (Auto)biográfica. 5, 13, 17 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

To år bagud: En kritisk analyse og diskussion af sprogforståelsen i forsknings- og udviklingsprogrammet ”Fremtidens Dagtilbud”

Ahrenkiel, A. & Holm, L., 11 okt. 2018, I : Barn. 36, 2, s. 29-46 17 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil

Uddannelsespolitikkens krydsfelter

Olesen, H. S., nov. 2015, I : Det ny Clarté. #28, s. 36-45 10 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Fil

’Min kæreste ville aldrig vælge sådan et fag!’: Uddannelser som kønnede og maskuliniserende

Nielsen, S. B., dec. 2018, I : Pædagogisk psykologisk tidsskrift. 55, 06, s. 79-95 17 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review