Publikationer 2011 2020

Filter
Tidsskriftartikel
2019

Effektfuld pædagogisk praksis: "Fremtidens dagtilbud" som case

Ahrenkiel, A., Holm, L. & Vilholm, F. L., feb. 2019, I : Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 2019, 1, s. 16-25

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Forældreskab og familieliv: – analyseret i en velfærdsstatslig kontekst

Juhl, P., 10 okt. 2019, I : Nordiske Udkast. 2018, 2, s. 4-20 16 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Konflikter om børns skoleliv: et forskningsprojekt på tværs

Højholt, C. & Røn Larsen, M., 2019, I : Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 56, 2

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Parents as educators? Pedagogues and parents’ collaboration about children’s home learning

Juhl, P. & Westerling, A., 2019, (Under udarbejdelse) I : Childhood.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Situated Ethics: ​Engaging with Ethical Dilemmas​

Kousholt, D. B. & Juhl, P., 2019, (Under udarbejdelse) I : Special Collection on Constructions of ‘Children’s Voices’ in Qualitative Research.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Theorizing research ethics for the study of psychological phenomena from within relational everyday life

Hilppö, J., Chimirri, N. A. & Rajala, A., 20 jun. 2019, I : Human Arenas.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
2018

Contesting early childhood professional identities: A cross-national discussion

Arndt, S., Urban, M., Murray, C., Smith, K., Schwadener, B. & Ellegaard, T., 12 jun. 2018, I : Contemporary Issues in Early Childhood. 19, 2, s. 97-116

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Prekarisering og akademisk arbejde

Gleerup, J., Nielsen, B. S., Olsén, P. & Warring, N., 2018, I : Tidsskrift for Arbejdsliv. 20, 1, s. 9-29 21 s., 1.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

To år bagud: En kritisk analyse og diskussion af sprogforståelsen i forsknings- og udviklingsprogrammet ”Fremtidens Dagtilbud”

Ahrenkiel, A. & Holm, L., 11 okt. 2018, I : Barn. 36, 2, s. 29-46 17 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Åben adgang
Fil
2013

Unnoticed Professional Competence in Day Care Work

Ahrenkiel, A., Schmidt, C., Warring, N., Nielsen, B. S. & Sommer, F. M., maj 2013, I : Nordic Journal of Working Life Studies. 3, 2, s. 79 95 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review