Publikationer

Filter
Bog
2022

Microgenetic transitions in everyday life and child subjectivity: Children’s perspectives

Juhl, P., 2022, (Under udarbejdelse) Bloomsbury Academic. 200 s. (Transitions).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2020

Parate børn: - forestillinger og praksis i mødet mellem familie og daginstitution

Bach, D. (red.), Dannesboe, K. I. (red.), Ellegaard, T. (red.), Kjær, B. (red.), Kryger, N. (red.) & Westerling, A. (red.), mar. 2020, Frederiksberg: Frydenlund Academic. 253 s. (Velfærd, professioner og hverdagsliv under forandring).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2019

Har du det godt? Om at have det godt i daginstitutionens hverdag

Rasmussen, K., Chimirri, N. A., Juhl, P. & Gitz-Johansen, T., 5 dec. 2019, Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S. 165 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Vuggestueliv: Omsorg, følelser og relationer

Gitz-Johansen, T., 8 jan. 2019, Frederiksberg: Samfundslitteratur. 218 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

2018

Små børns hverdagsliv: Situeret pædagogisk faglighed i vuggestue og dagpleje

Stanek, A. H., Røn Larsen, M. & Mikladal, S. S., 2018, Frederiksberg: Frydenlund Academic. 151 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review