Beskrivelse

En undersøgelse, som Magasin har lavet blandt 7.239 danskere, viser, at næsten halvdelen af danskerne flirter på shoppeturen. Og det er der også en god grund til, siger datingeksperten Michelle Hviid, som er stifter af datingkonceptet Running Dinner. Det er nemlig uforpligtende og spændende at flirte på shoppingturen, og vi kan nemt identificere os med de mennesker, der shopper samme sted som os selv, siger hun. Det er især mænd, der er særligt udfarende, når det kommer til at flirte, hvilket ikke overrasker Kenneth Reinicke, der er mandeforsker og lektor ved Institut for Samfund og Globalisering på Roskilde Universitet - Jeg tror, at der for mænd ligger noget maskulint og sexet i at bruge penge. At være den, der betaler, siger han.
Periode14 feb. 2011

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelVi flirter på shoppingturen
    Mediets navn/udløbUrban
    Dato14/02/2011
    Producer/forfatterJulie Storgaard
    PersonerKenneth Reinicke