Udlicitering kan amputere markedsføring af Kystbanen

Presse/medie

Beskrivelse

Staten har valgt at sende driften af Kystbanen, togstrækningen langs Øresund, i udbud. I den forbindelse har fagbladet Markedsføring gransket udbudsmaterialet, og det viser sig, at markedsføringen ikke vejer ret tungt for fremtidens kystbane. Per Homann Jespersen, trafikforsker ved RUC, peger på, at passagertallet har stort vækstpotentiale for denne strækning - et tal, som en aktiv markedsføring kunne bidrage med en stigning til.- At få bilpendlerne tilbage kræver en aktiv markedsføringsindsats, udtaler Per Homann Jespersen. (Side.6 Sektion. Hele bladet)
Periode27 feb. 2007

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelUdlicitering kan amputere markedsføring af Kystbanen
    Mediets navn/udløbMarkedsføring
    Dato27/02/2007
    Producer/forfatterPeter Engholm
    PersonerPer Homann Jespersen