Udlicitering kan amputere markedsføring af Kystbanen

  • Per Homann Jespersen

    Presse/medie

    Beskrivelse

    Staten har valgt at sende driften af Kystbanen, togstrækningen langs Øresund, i udbud. I den forbindelse har fagbladet Markedsføring gransket udbudsmaterialet, og det viser sig, at markedsføringen ikke vejer ret tungt for fremtidens kystbane. Per Homann Jespersen, trafikforsker ved RUC, peger på, at passagertallet har stort vækstpotentiale for denne strækning - et tal, som en aktiv markedsføring kunne bidrage med en stigning til.- At få bilpendlerne tilbage kræver en aktiv markedsføringsindsats, udtaler Per Homann Jespersen. (Side.6 Sektion. Hele bladet)
    Periode27 feb. 2007

    Mediedækning

    1

    Mediedækning

    • TitelUdlicitering kan amputere markedsføring af Kystbanen
      Mediets navn/udløbMarkedsføring
      Dato27/02/2007
      Producer/forfatterPeter Engholm
      PersonerPer Homann Jespersen