TV2 News interview: LEGO CUUSOO crowdsourcing

Presse/medie

Beskrivelse

Interview 1:1 om LEGOs crowdsourcing projekt i samarbejde med japanske Cuusoo. Talte om crowdsourcing som fænomen og om hvordan CUUSOO initiativet engagerer LEGOs brugere / kunder, og kan hjælpe med LEGO med at forstå brug og nyskabelser med LEGO, samt skabe nye LEGO modeller og forretningsideer. Diskussion om vigtigheden i at LEGO bevarer kontrol over designprocessen.
Periode2 jan. 2014

Mediebidrag

1

Mediebidrag

  • TitelTV2 News interview: LEGO CUUSOO crowdsourcing
    Mediets navn/udløbTV 2 News
    MedietypeFjernsyn
    Varighed/længde/størrelse7 min
    Dato02/01/2014
    Producer/forfatterAllan Silberbrandt
    PersonerLisbeth Frølunde

Emneord

  • crowdsourcing
  • sociale medier
  • Forretningsmodeller, e-handel, strategier
  • lego
  • design i organisationer