Stærk kampagne fra pædagogerne

  • Rasmus Jønsson

    Presse/medie

    Beskrivelse

    Statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) er i modvind i den kampagne pædagogerne har sat i gang. Kampagnen har kostet 1 million kroner, men pengene er godt givet ud. Teksten, "husk hvad du lovede" kædet sammen med et billede af Anders Fogh Rasmussen (V) siddende sammen med børnehavebørn, er et budskab vælgerne forstår, det viser en analyse Catinet har lavet for bladet Markedsføring.- Anders Fogh mister troværdighed på emner som ældre, hospitaler og børn. Spørgsmålet er, om han kan nå at bygge sin troværdighed op igen før næste valg. Jeg tror det ikke, og så taber han, siger Rasmus Jønson, lektor i Politisk kommunikation ved RUC. (Side.22 Sektion. Første)
    Periode21 sep. 2006

    Mediedækning

    1

    Mediedækning

    • TitelStærk kampagne fra pædagogerne
      Mediets navn/udløbB.T.
      Dato21/09/2006
      Producer/forfatterAndreas Karker
      PersonerRasmus Jønsson