Spindoktorerne angriber

  • Rasmus Jønsson

Presse/medie

Beskrivelse

Erhvervslivets tunge drenge har ligesom politikerne også allieret sig med både kommunikationschefer og spindoktorer. Det samme vil blive tilfældet med sportsfolk på et vist niveau, og Nicklas Bendtners brug af mediedoktor er kun begyndelsen, mener kommunikationsekspert samt tidligere Riis-rådgiver. - Der er ingen tvivl om, at det vil vokse. Dels får stjernerne øjnene op for, at det har stor betydning for deres markedsværdi. Samtidig er der hele medietrykket. Endelig er der et enormt krisepotentiale på området, mener kommunikationsekspert og ekstern lektor ved RUC, Rasmus Jønsson. Ifølge ham kan tendensen spinne i to retninger, enten til fordel eller ulempe for fans og publikum, hvilket kommer an på strategien. Hvis man får ansat de rigtige rådgivere og lagt den rette strategi, så er der masser af mulighed for at forøge sin værdi og pleje sit image, påpeger Rasmus Jønsson.
Periode21 dec. 2011

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelSpindoktorerne angriber
    Mediets navn/udløbBerlingske
    Dato21/12/2011
    Producer/forfatterLars B. Jørgensen & Mads Korsager Nielsen
    PersonerRasmus Jønsson