Scorecoaching hitter hos unge mænd

Presse/medie

Beskrivelse

Såkaldte scorecoaches tilbyder stadigt flere danske mænd professionel hjælp med at fange pigernes opmærksomhed. - 15.000 danskere er i dag tilmeldt vores ugentlige nyhedsbrev, og vi har i dag 25 forskellige produkter, der giver tips og tricks til, hvordan man scorer, fortæller Malte Lange, der er medejer af hjemmesiden enrigtigmand.dk. Kundegruppen for de mange scorecoaches er stort set kun mænd, og det skyldes ifølge kønsforsker Kenneth Reinecke fra Roskilde Universitet, at vi hænger fast i gamle kønsroller, hvor det er den aktive mand, der skal forføre den passive kvinde. Reinecke mener desuden, at kærlighedslivet er påvirket af vores store forventninger om succes på alle områder. - Vi omgiver os med stadig mere information, som kan bruges til næsten alt. Derfor forventer vi også, at man kan læse sig til at blive mester i at score, siger han.
Periode19 dec. 2010

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelScorecoaching hitter hos unge mænd
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende
    Dato19/12/2010
    PersonerKenneth Reinicke