Reklamer bliver målrettet

Presse/medie

Beskrivelse

Landets reklamebureauer har fået øje på omsorgsfulde mænd, som en ny målgruppe, som har behov for at blive 'belønnet' for deres daglige slid i børnefamilien. Blandt andre reklamefolk fra Skoda, som har valgt at satse på netop denne målgruppe. Mandeforsker fra Roskilde Universitetscenter Kenneth Reinicke, ser reklamerne som et klart udtryk for, at manderollen er i hurtig forandring. - Reklamerne viser tydeligt, at der er substans i at tale om en markant bevægelse i faderskabet, når selv bilproducenter opgiver drengerøve til fordel for ansvarsfulde og nærværende fædre, siger han. (Side.10 Sektion. Første)
Periode24 apr. 2008

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelReklamer bliver målrettet
    Mediets navn/udløbNyhedsavisen
    Dato24/04/2008
    Producer/forfatterFrederik Roed
    PersonerKenneth Reinicke