Partiernes drejebøger - virkede det?

  • Rasmus Jønsson

Presse/medie

Beskrivelse

Danmark har netop overstået tre ugers intens valgkamp, og efterårets klima har været barsk at føre kampagne i, mener Rasmus Jønsson, lektor i kommunikation på Roskilde Universitet. Han forklarer, at der gennem valgkampen har været enorm kommunikationsstøj, hvilket har betydet, at kampagnerne har haft svært ved at skabe image og sætte dagsordener. På grund af mediepresset er politikerne blevet presset rundt i de enkelte dages mediestunts og historier, så de har haft svært ved at stå fast på deres kampagner og nuancere deres forberedte budskaber, vurderer han.
Periode19 sep. 2011

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelPartiernes drejebøger - virkede det?
    Mediets navn/udløbBerlingske
    Dato19/09/2011
    Producer/forfatterSune Gudmundsson
    PersonerRasmus Jønsson