Nyt netværk skal booste København

Presse/medie

Beskrivelse

Et nyt netværk af unge, kreative iværksættere "Nus/Nus" skal samles i et "kraftcenter" uden fast adresse. Netværket skal blandt andet ved hjælp af websitet Actionhygge.com gøre København mere internationalt kendt for sin farverige, kulturelle undergrund af designere og iværksættere.- Organisationen består af en kreativ elite, som alle er eksperter i undergrundskulturen. Ideen er, at de skal placere København internationalt for at promovere byen. De skal vise, hvad København kan - på niveau med Paris, for eksempel. (...) Det bliver som et Vega uden husleje, siger bagmanden Thomas Fleurquin. Simon Strange fra Københavns Borgerrepræsentation fra Socialdemokraterne bakker op om det nye netværk. Også Fabian Holt, lektor på RUC og beskæftiget med musikkultur, mener, at det er positivt, at byens kunstneriske og kreative miljøer organiserer sig. (Side. Sektion. Default)
Periode23 nov. 2007

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelNyt netværk skal booste København
    Mediets navn/udløbPolitiken
    Dato23/11/2007
    Producer/forfatterAnders Hjort
    PersonerFabian Holt