Naser Khader trækker ugeblad i retten

Presse/medie

Beskrivelse

I oktober 2007, få uger før folketingsvalget, kastede Se og Hør en politisk bombe. På sin forside skrev ugebladet, at lederen af det nye parti Ny Alliance, Naser Khader, havde betalt med sorte penge for at få bygget en port og et plankeværk.nnKhader afviste beskyldningen og klagede til Pressenævnet over ugebladet.
Periode9 okt. 2012

Mediedækning

2

Mediedækning