Kvinder tager magten, når der skal bruges penge

Presse/medie

Beskrivelse

Alle undersøgelser viser, at kvinder træffer eller har afgørende indflydelse på otte ud af ti købsbeslutninger. Helle Katholm Knutsen, der har skrevet bogen "Kig din kvindelige forbruger i kortene", forklarer, at kvinderne ikke ved, hvad de vil have, men de ved lige præcis, hvad de ikke vil have. - Det er ikke overraskende, når det gælder de hjemlige ting som sofaen, tæppet og lampen. Der har mænd en mere funktionel tilgang - det skal bare fungere. Mænd, der bor alene, har jo ikke et hjem, det er bare møbler i en lejlighed, siger mandeforsker Kenneth Reinicke fra Roskilde Universitet. (Michael Ohmsen) (Øvige kilder: Søndagsavisen 10S, 06-09-2010; Søndagsavisen 4, 06-09-2010)
Periode5 sep. 2010

Mediedækning

3

Mediedækning

  • TitelKvinder tager magten, når der skal bruges penge
    Mediets navn/udløbSøndagsavisen 5
    Dato05/09/2010
    Producer/forfatterØvige kilder: Søndagsavisen 10S
    PersonerKenneth Reinicke
  • TitelKvinder tager magten, når der skal bruges penge
    Mediets navn/udløbSøndagsavisen 5
    Dato05/09/2010
    Producer/forfatter06-09-2010; Søndagsavisen 4
    PersonerKenneth Reinicke
  • TitelKvinder tager magten, når der skal bruges penge
    Mediets navn/udløbSøndagsavisen 5
    Dato05/09/2010
    Producer/forfatter06-09-2010
    PersonerKenneth Reinicke