Kundemagasiner boomer: Erhvervslivet opruster i mediekampen

  • Roy Langer

    Presse/medie

    Beskrivelse

    Mange private virksomheder har fået øjnene op for værdien af at lave deres egne kundemagasiner. I branchen tales der om et veritabelt boom, og flere af bladbranchens største spillere satser på at udgive kundemagasiner parallelt med de øvrige magasiner. Roy Langer, professor i kommunikation ved Roskilde Universitetscenter, påpeger imidlertid, at der ikke findes nogen sikre beviser på, at de mål, virksomhederne har med deres kundemagasiner, også bliver indfriet.

    Emne

    Virksomhedskommunikation, Corporate Journalism
    Periode16 okt. 2006

    Mediebidrag

    1

    Mediebidrag

    • TitelKundemagasiner boomer: Erhvervslivet opruster i mediekampen
      Mediets navn/udløbUgebrevet Mandag Morgen
      MedietypeTryk
      Dato16/10/2006
      PersonerRoy Langer