Jelveds reklamebureau

  • Rasmus Jønsson

    Presse/medie

    Beskrivelse

    I bogen 'Borgens dronninger' fortæller de Radikales Marianne Jelved, at hun ikke drøftede beslutningen om de Radikales løsrivelse fra Socialdemokraterne med resten af sin folketingsgruppe. Derimod rådførte hun sig med et ukendt reklamebureau, og det er noget af en diskvalificering af de allierede radikale, skriver ekstern lektor på Roskilde Universitetscenter Rasmus Jønsson i sin klumme. Ifølge ham bør Marianne Jelved fremover afstå fra at lægge linjen sammen med "et par reklamedrenge" og i stedet samarbejde om strategien med de andre politikere. "For blander man Jelved, partiets vifte af politiske profiler og den radikale politik på den helt rigtige måde, vil man stå med en cocktail, der kan virke tiltrækkende på store vælgergrupper", konkluderer Rasmus Jønsson. (Side.9 Sektion. Hele bladet)
    Periode15 nov. 2006

    Mediedækning

    1

    Mediedækning

    • TitelJelveds reklamebureau
      Mediets navn/udløbDato (København)
      Dato15/11/2006
      Producer/forfatterRasmus Jønsson
      PersonerRasmus Jønsson