Spring til hovednavigation Spring til søgning Spring til hovedindhold

»Jeg er selv kunde hos 3, og kunne her og nu skrive under på en opsigelse. Men jeg skal på arbejde«

    Presse/medie

    Beskrivelse

    Det har sandsynligvis vakt forargelse hos mange abonnenter, at teleselskabet 3 aldrig har betalt skat i Danmark.
    Periode20 jan. 2015

    Mediedækning

    1

    Mediedækning