Grådighed og hykleri

    Presse/medie

    Beskrivelse

    De to nye gratisaviser, 24timer og dato, er reklameaviser, der ikke vægter det journalistiske indhold højt, skriver lektor på Roskilde Universitetscenter, Henrik Jensen, i en anmeldelse. Han konkluderer, at gratisavisernes indhold får "gængse avisers ellers så sprælske weekendtillæg til at ligne The Times om mandagen". Han frygter, at vi er vidne til et "smertefuldt harakiri i langsom gengivelse", idet de i forvejen hårdt trængte betalingsaviser udtynder deres ressourcer for at holde gratisaviserne flydende. Det er den forkerte strategi i konkurrencen med de elektroniske nyhedsmedier, mener han. (Side.3 Sektion. Første)
    Periode18 aug. 2006

    Mediedækning

    1

    Mediedækning

    • TitelGrådighed og hykleri
      Mediets navn/udløbKristeligt Dagblad
      Dato18/08/2006
      PersonerHenrik Jensen