Gårdbutikker hitter - hvis vi ved hvor de er

Presse/medie

Beskrivelse

Det bliver mere og mere populært at købe æggene direkte fra hønen, selv plukke jordbærrene af planterne -eller at se den kalv, man senere på året kan servere som steg. Danske gårdbutikker og stalddørssalg hitter hos forbrugerne, og der bliver stadig flere af dem, mærker folk i branchen. - Der er en stigende interesse for gårdbutikker og at købe og sælge fødevarer uden om supermarkedssystemet, forklarer professor i oplevelsesøkonomi på Roskilde Universitet Jon Sundbo. Han har de seneste år været involveret i en række projekter omkring gårdbutikker i Roskilde.
Periode21 jul. 2012

Mediedækning

4

Mediedækning

  • TitelGårdbutikker hitter - hvis vi ved hvor de er
    Mediets navn/udløbDagbladet Køge, 1. sektion side 1
    Dato21/07/2012
    Producer/forfatterDorte Stenbæk Bro
    PersonerJon Sundbo
  • TitelGårdbutikker hitter - hvis vi ved, hvor de er
    Mediets navn/udløbDagbladet Roskilde, 1. sektion side 1
    Dato21/07/2012
    PersonerJon Sundbo
  • TitelGårdbutikker hitter - hvis vi ved, hvor de er
    Mediets navn/udløbDagbladet Ringsted, 1. sektion side 1
    Dato21/07/2012
    PersonerJon Sundbo
  • TitelGårdbutikker hitter - hvis vi ved, hvor de er
    Mediets navn/udløbSjællandske (Slagelse, Sorø, Kalundborg), 2. sektion side 5
    Dato21/07/2012
    Producer/forfatterDorte Stenbæk
    PersonerJon Sundbo